FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken O2 Telefónica
Celkem 1 příspěvků. Přidat nový příspěvek

O2 Telefónica » Nerespektování vlastních VOP

ID vlákna: 216   Založeno: 12. Červen. 14 (Čt) - 07:40 
Warning: number_format() expects parameter 1 to be double, string given in /home/operatori.cz/operatori.cz/hlavicka-vlakna.php on line 86
Autor: Filip  
Zobrazeno: 6279x    Příspěvků: 1x 
Hodnocení:   [   ]  
Vlákno sleduje: 0 lidí    Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Filip
12. Červen. 14 (Čt) - 07:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3622
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Telefonica Czech Republic, a.s. - nerespektování vlastních VOP
Přidám svou zkušenost s touto firmou:

Před cca 3/4 roku jsem si (přes simzdarma.cz) pořídil SIM kartu této společnosti s prepaid plánem NA!DLOUHO.

Jednoduše řečeno, co se týká telefonie, standardní cena je Kč 6.00 60+60 na všechna účastnická čísla s předvolbou +420, s výjimkou čísel se zvláštní tarifikací, s tím, že na všechny mobilní telefonní stanice v síti Telefónica O2 a na všechny pevné telefonní stanice +420 je volání po prvé minutě zdarma, tj., za Kč 6.00 60+0.

K jinému volání, než na pevné a o2 mobilní, jsem číslo nikdy nepoužil, SMS jsem z něj neposílal, paketová data přes něj nekupoval. Tedy, transparentní, jednoduché vyúčtování: co hovor, to Kč 6.00.

První problém, který vzniknul bylo, že po relativně dlouhou dobu (týden až tři týdny) opakovaně nefungovala samoobsluha k číslu na mojeo2.cz. Ano, přihlásit se šlo, ale neukazovalo to platební historii.

To se mi vůbec nedařilo se společností vyřešit. Neustále se omlouvali s tím, že na tom technikové pracují.

Druhý, o to závažnější, problém byl, že když jsem volal na resortní (+420 974 XXX XXX atp.), neveřejné (+420 95X XXX XXX) číslo, či na barevnou linku (+420 841 XXX XXX atp.), z kreditu ubylo Kč 12.00, místo Kč 6.00.

Zavolal jsem na jejich linku, že chci podat reklamaci služeb. Telefonistka se mne ptala proč, tak jsem jí to stručně popsal. Začla mne přesvědčovat, že je to v pořádku, že u těchto služeb zůstává "stará" výhoda volání až po druhé minutě zdarma. Vysvětlil jsem jí, že s ní nechci a nehodlám o ničem diskutovat, ale že chci, aby sepsala reklamaci doslovně tak, jak jí jí nadyktuji a předala jí dál s tím, že hovor je monitorován, a že když tak neučiní, budu mít reklamaci za podanou, a že co si o její případné úspěšnosti myslí, mne vůbec nezajímá. Slečna mi sdělila, že musím reklamaci podat přes formulář na jejím webu. Říkám O. K., ale naveďte mne tam. Tak mne tam navedla, já v příloze napsal reklamaci, a poslal.

Přišla SMS (i přípis do moje o2), že reklamace byla přijata ke zpracování. Stejný přípis přišel znovu cca za 2 týdny (s jiným číslem jednacím), a pak se už nic nedělo.

Když uběhlo zákonných 30 dnů na vyřízení reklamace, hned druhý den jsem do dat.schránky ČTU zaslal podnět k zahájení správního řízení z moci úřední pro podezření ze spáchání správního deliktu společností Telefonica O2 tím, že nevyřídila reklamaci v zákonné lhůtě.

Cca za 2 týdny přišel přípis ČTU, že se společností Telefonica O2 zahájili správní řízení, a že předpokládají uložení sankce. Telefonica O2, opět, nic. To už bylo cca 3 týdny po lhůtě pro vyřízení reklamace.

Za dalších cca 6 týdnů přišel přípis ČTU, že správní řízení bylo ukončeno pravomocným rozhodnutím, ve kterém byla společnost uznána vinnou ze správního deliktu a byla jí uložena sankce, a že rozhodnutí již nabylo moci práva (tj. společnost nepodala rozklad).

Telefonica O2 opět nic. Začal jsem tedy chystat žádost o zahájení sporného správního řízení o Kč 18.00 s příslušenstvím (celkem 3 hovory x Kč 6.00), a tak za tři dny mi přišla SMS od O2, že reklamace byla uznána oprávněnou, a že kredit Kč 18.00 byl na mé SIM kartě navýšen.

Postupně se situace permanentně opakovala: kdykoli jsem volal na resortní linku, neveřejnou linku, či barevnou linku, podával jsem reklamaci. Za týden to činilo dvanáct korun, osmnáct korun, a tak.

Rozdíl byl v tom, že o2 je velmi rychle vyřizovala: do týdne bylo těch pár korun zpátky formou navýšení kreditu na prepaid SIM kartě.

Volal jsem tedy na linku. Operátorovi jsem vysvětlil podrobně to, co jsem výše popsal. Vysvětlil jsem mu, že opravdu není potěšením z mé strany psát každý týden kvůli cca dvaceti korunám půl hodiny reklamace.

Vysvětlil jsem mu, že z těchto důvodů jsem nucen smlouvu jejich společnosti tak, jak byla uzavřena podle VOP s ceníkem, vypovědět, a že nabízím novou smlouvu, kde se společnost zaváže, že za každou oprávněnou reklamaci, jejíž podstata bude ležet v tom, že nesprávně tarifikovala hovor jako 60+60+0, nikoli jako 60+0, zaplatí mé osobě smluvní pokutu Kč 500.00. Pakliže jí jejich společnost nepřijme, žádám o ČVOP.

Světe div se, operátor mne začal znovu přesvědčovat, že ta jejich (opakovaně reklamací uznána za chybnou) tarifikace 60+60+0 je u těchto čísel v pořádku.

Tak jsem mu znovu vysvětlil, že mne jeho názor absolutně nezajímá, že hovor je monitorován, a že chci od něj jasnou a výslovnou odpověď, zda je pracovní smlouvou a interními akty řízení společnosti oprávněn v této věci se mnou jednat, to jest, zda-li je v jeho pravomoci uzavřít retenční nabídku, či jí odmítnout s tím, že pakliže bude pokračovat ve způsobu komunikace, v jakém pokračuje, hovor ukončím, jeho nahrávku s opisem zašlu společnosti se stížností a výpověď smlouvy, návrh nové smlouvy (s výhradou) pošlu společnosti písemně.

Klučina že ne, že se mnou o tom jednat nemůže, a že mne přepojí. No, pěknou chvilku hrála hudba, a pak to vzala, podle hlasu starší, paní.

Té jsem znovu odvykládal to, co jsem výše popsal. A světe div se, cca po 1/2 roku první osoba od této firmy, která se mne nesnažila přesvědčit, že se mýlím. Řekla, že se na to musí podívat, a pustila hudbu.

Tak po deseti minutách se vrátila, poděkovala za počkání a vysvětlila mi, že mám samozřejmě pravdu, proto jsou reklamace uznávány právem a peníze mi vraceny, ale že s tím nemohou v současné době nic dělat, že je tam problém technický, který systému znemožňuje správnou tarifikaci odchozích hovorů.

Tak jsem jí vysvětlil, že, primárně, mne měl někdo z odpovědných osob společnosti v tomto směru kontaktovat, a minimálně se omluvit a sdělit předpokládaný termín vyřešení technického problému. Sekundárně navrhnout nějakou kompensaci, protože to, že každý týden píši reklamaci o částku v řádu desítek korun mne stojí zbytečný čas, a že čas jsou peníze.

Navrhnul jsem, že jsem ochoten určitou dobu počkat, zda se problém vyřeší, ale že chci za předchozí, a i budoucí, problémy kompensaci, např. formou bonusového kreditu. Znovu se omluvila s tím, že jediné, co mi může nabídnout, je balík SMS. Říkám, že SMS vůbec nepoužívám, že mi to je k ničemu. Ona na to, že mi nemá co jiného nabídnout.

Na to jsem jí sdělil, že chci číslo přenést k jinému poskytovateli služeb, protože mnou navrženou smlouvu neakceptovali, a já nejsem ochoten, za stávajícího stavu, setrvávat v uzavřeném smluvním vztahu, nechť mi tedy vygeneruje a zašle ČVOP.

Začala se znovu omlouvat s tím, že mi může nabídnout jako "kompensaci" prepaid plán O2 Felicia (který jinak nelze běžně aktivovat).

Tak jsem jí vysvětlil, že pro mne tento plán, ještě od EuroTelu, u kterého donekonečna jenom mírně snižují cenu za 1 minutu, není zajímavý, neboť nechci volat za Kč 1.90 60+30 do o2 a za Kč 2.50 60+30 jinam, když volám za Kč 1.25 1+1 do všech sítí, že využívám tuto kartu pouze a jen na dlouhé hovory, kde se mi zaplatit oněch Kč 6.00 vyplatí.

To nemohla rozdýchat, a závěr byl, že mi pošle ČVOP. A tak se i stalo, číslo jsem přenesl jinam (přece o něj nepříjdu), a mám klid.

Tak jenom pro zajímavost.

TOPlist TOPlist