FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken O2 Telefónica
Celkem 1 příspěvků. Přidat nový příspěvek

O2 Telefónica » O2 a chování ke klientovi

ID vlákna: 80   Založeno: 8. Srpen. 08 (Pá) - 13:19 
Autor: Romana  
Zobrazeno: 17844x    Příspěvků: 1x 
Hodnocení:
Hodnocení
 1.0 [ 3x ]
 
Vlákno sleduje: 0 lidí    Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Romana
8. Srpen. 08 (Pá) - 13:19
ID příspěvku na Operátoři.cz:
692
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Cca po 8 letech u erotelu jsem se rozhodla přejít k paušálnímu číslu. Jelikož s paušálem určitě ušetřím,jak hlásala reklama..
Tak jsem tedy přešla, přeze všechny sliby byla měsíční fakturovaná částka o hodně větší než dával součet kreditů,které jsem si za měsíc koupila.
I přes tuto skutečnost jsem si říkala, že se očekávaný spořící efekt dostaví. Vydržela jsem 3 roky a pak mi došla trpělivost. Podotýkám že za ty 3 roky jsem neměla zpoždění s jedinou platbou a platila jsem i před splatností. Věřila jsem, že veškeré mé účty jsou srovnané a věřila jsem tomu i proto, že nedošla žádná upomínka. Ale po 3 měsících mi přišel dopis od zcela neznámé společnosti EOS , že mám pohledávku u společnosti O2, kterou mám v zájmu zachování mého dobrého jména uhradit, jinak se octnu v registru neplatičů SOLUS. Byla jsem zmatená a ještě ten den jsem vše uhradila. Říkala jsem si že je to asi v pořádku, ale za měsíc mi od té samé společnosti znovu přišel dopis, že jdu do správního řízení a vyhrožovali mi soudy. Volala jsem tedy na linku O2 kde sedí jedna arogantnější pipna větší než druhá a stále do kola mi meldovala, že vše mám v pořádku. Co se týče mé registrace na SOLUSU mám si tam zavolat, ale aby Vám společnost SOLUS sdělila zda jste mezi “Černými neplatícími ovcemi“ nebo ne musíte vyplnit formulář a na dobírku za 135 Kč Vám příjde vyjadření. Myslíte si, že je toto jednání naprosto normální???
Druhá má zkušenost je, že mi zemřel děda, jeho dcera (moje mamka) posílala zrušení pauš. Čísla z důvodu úmrtí vlastníka-DOPORUČENĚ. Za měsíc přišla upomínka(což mě přivedlo na myšlenku, že kdyby má paušální smlouva pokračovala a já nadále volala za výhodné paušální tarify, možná bych společnosti O2 za tu jednu SMS s upomínkou, nebo za ten jeden dopis s upomínkou stála), mamka tedy poslala další dopis v celku naštvaný, že prostě děda umřel. Když za další 2 měsíce přišla poslední upomínka, mamina poštu nechala poslat zpět s tím, že adresát zemřel.
Po 11 letech se společností O2 dříve Eurotel jsem se rozhodla odejít k Vodafonu. Dle mně je společnost O2 parta nenažraných sobeckých hyen o které už nechci do konce svého života ani slyšet!

TOPlist TOPlist