FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken O2 Telefónica
Celkem 62 příspěvků. Přidat nový příspěvek

O2 Telefónica » Výpovědi

ID vlákna: 5   Založeno: 26. Říjen. 10 (Út) - 18:22 
Autor: Operátoři.cz  
Zobrazeno: 347081x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 62x 
Hodnocení:
Hodnocení
 2.0 [ 4x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. petr
14. Únor. 07 (St) - 20:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
4
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Víte o tom, že pokud přejdete z kreditu na paušál a zemřete bude po Vás paušál někdo dědit? Matka v létě 2006 přešla z GOučka na paušál a v lednu zemřela. Dle vyjádření O2 byla zavázána u nich být alespoň 2 roky. Bohužel osudem nemůže svůj závazek splnit a tak 15 měsíců musí dědic platit za služby, které vůbec nechce. Několikrát jsem se rozčílil, zbytečně. Informoval jsem se i na Českém telekomunikačním úřadě, kde se mi vysmáli, že to není možné, aby O2 něco takového požadovala. Hodlal jsem na to Telefonicu upozornit a ejhle překvapení. Smlouva nebyla uzavřena na 2 roky, ale na dobu neurčitou (bylo mi vysvětleno že se jedná o tak zvanou smlouvu ve smlouvě ). Takže dědic podědí tarif, tento tarif podědí jeho potomci a následně vnoučata, pravnoučata atd... Tuto smlouvu asi už nikdo nikdy nevypoví.
2. Michal
18. Únor. 07 (Ne) - 13:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Nechápu      - Reakce na příspěvek č. 1
Tak to je fakt hrůza. Jak je vůbec možné, že se děje něco takového. Vím že jsou to gauneři, ale tohle je opravdu příliš sm08
3. petr
21. Únor. 07 (St) - 22:19
ID příspěvku na Operátoři.cz:
9
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit       - Reakce na příspěvek č. 2
Všichni mí známí neví jak je to možné, že se něco takového děje. Myslím si, že si to asi myslí i většina národa. I Český telekomunikační úřad mi stojí za zády. Jen 0,00001% národa si mylí, že na to O2 má nárok. Hold kyslík je drahej.
4. Vlady
10. Březen. 07 (So) - 20:17
ID příspěvku na Operátoři.cz:
33
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Ukončil jsem před 3 lety smlouvu na pevnou linku. Nechal jsem si vše spočítat a zaplatil jsem. Dodnes mi chodí upomínky na různé částky i od jiných firem kterým O2 zřejmě předává pohledávky podle potřeby. Upomínky mi chodí s termíny splacení a výhružkami soudního vymahání.
Uvažuji už o žalobě.
5. begi
16. Červenec. 07 (Po) - 21:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
56
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit karta
rada bych věděla co se valastně děje mam kartuO2 a dobyla jsem kredit za 300
kč jak mi poslali v sms a za par hodin mam -8kč přičemž mam aktivovano volaní na O2 zdarma potřebuji telefon na operatora ne na nějaky automat at mi vysvětlí zaco mi vzali peníze ani jsem nevolala jsou to asi zloději že nemají ani operatora
přejdu spatky na temobile ti mi spon nekradou peníze a ja nebu platit někomu za něco co nepoužívam pokud se najde někdo nebo bude spolčnost tak laskava a necha si sprovoznit operatora tak bych rada čislo ja jim dam těm zlodějum končim a řeknu lidem co to je zač :-p sm09 sm05
6. Mc Pret
30. Červenec. 07 (Po) - 21:44
ID příspěvku na Operátoři.cz:
68
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Vymahani pohledavek
Chtel bych se zeptat mam nejaky dluh u spolecnosti o2 dostal jsem se do financni tisne
Po podani vypovedi a zazadani o splatkovy kalendar mi bylo spolecnosti o2 na muj navrh vyhoveno .
Jenze ejhle jeden mesic jsem to nezaplatil a uz po me chteji vymahat celou dluznou castku i s tim ze jsi k tomu pridali prislusna penale coz cini skoro dluznou cast.
Dekuji za radu
7. Magda
14. Srpen. 07 (Út) - 18:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
71
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit       - Reakce na příspěvek č. 5
V současné době distribuuje Telefonica O2 svým zákazníkům informaci o změně všeobecných podmínek, která proběhne 1.9.2007. Změna se týká zákazníků, kteří využili speciální nabídku spojenou s minimálním měsíčním plněním na SIM - tedy dotovaný telefon. Nově nebude Telefonica do výpočtu MMP započítávat služby třetích stran - tzn. premium SMSky a obdobné služby. Tato změna zakládá u zákazníků nárok vypovědět účastnickou smlouvu s MMP uzavřenou do 1.4.2007 a to bez povinnosti uhradit smluvní pokuty ! Jen se musí výpověď poslat do 31.8.2007 sm02
8. džejna
16. Září. 07 (Ne) - 18:02
ID příspěvku na Operátoři.cz:
79
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit *      - Reakce na příspěvek č. 5
zažila sem podobný problám podle platné smlouvy (paušál) též volání do sítí o2 a pevné zdarma ovšem někdo to zapoměl vyplnit a faktury chodili v plné výši. po třech měsících sem se zpětně domohla svých práv omluvili se a ejhle úpomínka!
9. luciem87
24. Říjen. 07 (St) - 18:55
ID příspěvku na Operátoři.cz:
107
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit VÝPOVĚĎ
Dobrý den, také mám problém se společností O2.
Tato spol. mi bezdůvodně účtuje za služby wap a internet nehorázné peníze, i když tyto služby opravdu nepoužívám.
I přesto jsem min. měsíc dostala fakturu, ve které byla složenka na 5500,- za wap. Na operátora jsem volala, leč nepochodila. Bylo mi sděleno, že jsem se opravdu z mého telefonního čísla na wap připojovala, tudíš musím zaplatit!2 měsíce jsem to odkládala, protože 5500,- je pro mě spousta peněz.Moje smůla. Byla mi SIM karta zablokována.
Poté mi přišla další faktura na 5969,- To O2 k mé dlužné částce připočítala částku 469,- za to, že moje číslo znovu aktivují, když mi ho zablokovali.
Na tohle jsem ale pro změnu nereagovala já. Vypsala jsem složenku na 5500,- a odeslala. Nato jsem zavolala na operátora a zeptala se, zda bude moje SIM karta opět aktivována, když jsem zaplatila. Operátorka mi řekla, že do dvou dnů!
A ejhle! Oni mi SIM klartu opět aktivovali, aniž bych musela platit těch 469,- navíc! To mi bylo k dobru.
Řekla jsem si, problém je tímto vyřešen!
Opak je však pravdou. Min, týden mi opět přišla faktura s účtovanou částkou 2503,- včetně účtování volání, sms a opět nečekaně WAP a INTERNET! Opravdu nevím, co mám dělat!

Pokud někdo ví, co dělat, pište prosím na e-mail:
luciem87@email.cz

:-[ :-[ :-[ :-[
10. luciem87
24. Říjen. 07 (St) - 19:52
ID příspěvku na Operátoři.cz:
108
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli někdo neví, zda budu ve značkové prodejně O2 potřebovat SIM kartu, když budu chtít podat výpověď k jinému operátoru? Dívala jsem se na netu na nabídky T-mobile, nabídky vypadají slušně, tak to asi vyzkouším, jen mám problém. Chtěla bych k T-mobile převést paušální SIM, (kterou jsem už dlouhou dobu nepoužívala, tudíž jsem zapomněla PIN a papírek s PUKem jsem vyhodila), a udělat z něj pouze číslo dobíjecí. A protože dobíjecí SIM karta, která se dlouho nepoužívá, tak se zablokuje a tím se celé číslo zruší! Tak takovýmhle způsobem se pokusím odpojit od příšerné společnosti O2 se kterou už nechci mít nikdy nic společného!

email-luciem87@email.cz
11. venda
5. Prosinec. 07 (St) - 12:33
ID příspěvku na Operátoři.cz:
162
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit problém:SMS
Několikráte se mi stalo,že mi přišlo vyůčtování za sms a dost velká částka, ne pro toho kdo není v důchodu, a tak jsem si začal psát všechny zprávy sms které jsem odesílal a ejhle přišlo vyůčtování a opět jsem měl o čtyři více.chci mluvit s operátorem a tam jsem narazil na hromadu nabídek, které nepotřebuji a né a né na operátora,, vše pro zákazníka\",když se mi konečně podařilo spojit ta mi zdělil,že bude chyba na mé straně a že jsem si ty chybějící nenapsal,přidám se k ostatním a změním operátora jak uvažují ostatní z příspěvku.Hořká to zkušenost! venda.POZOR NA SMSky
12. venda
12. Leden. 08 (So) - 09:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
231
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit změna operátora
Zdravím všechny co čtou tyto stránky a přdávám příspěvek.Přešel jsem konečně z operátora 02 na T-Mobile CZ a chtěl zachovat číslo které jsem používal již 11let,po deseti dnech volání a dohadování se to ,,povedlo" ALE problém je v tom,že se všichni kteří mají jiného operátora než 02 se dovolaji a ten kdo má 02,tak se prostě nedovolá,moje číslo není,neekzistuje,ja si myslím ze mě zkrátka blokují.Asi je lepší přídit si u nového operátora i nové číslo a je to bez problémů.Přeji krásný den.
13. Palková Božena
21. Leden. 08 (Po) - 18:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
243
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Žádost
Už nejsem majitelem tel.č. 724096762.Mám nové číslo a sim kartu ,novou smlouvu.Proto se obraťte na odběratele aby zrušil paušál na 195 Kč, což já učinit nemohu.Tel. č. 724096762 od 9.9.07 neexistuje.
Odběratel Vladimír Horák
Záluží č. 19
267 61
Cerhovice
Paušál zasílejte jemu.Již nejsem dlužníkem.
Děkuji Palková.
14. Milda
24. Leden. 08 (Čt) - 22:55
ID příspěvku na Operátoři.cz:
246
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2
Dobrý den po všech vašich příspěvcích jsem došel k závěru že nejsem jedinný koho Kysíkáři okrádají, jen na okraj: pořídil jsem si domů připojení na internet, v obchodě byli velice ochotní nechtěli téměř nic než občanku, dokonce ani podpis na smlouvu.Slíbyli dodání modemu a celkového připojení za 1 Kč. Modem přivezl po čtrnácti dnech montér a vše řádně zapojil.Pak přišla 1 faktura Připojení - 120 Kč, používání HTS -199 Kč,za připojení první měsíc 689 Kč. To jest jejich připojení za pouhých 299 Kč za měsíc.Tak nevim kdo je pustil ze školy s takovouhle matematikou ? Jedno vím však jistě nenaučily se počítat ani po reklamacích a to po dobu 6-ti měsíců.Již píši výpověď a jsem moc zvědav kolik bude ta sranda stát.Ahoj a honem pryč od Oůů Tů
15. Honza
28. Únor. 08 (Čt) - 07:06
ID příspěvku na Operátoři.cz:
326
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Penale za "neplaceni", vymahacska firma
Zdravim vsechny smolare, kteri si zacli s O2,

ja mam zase takovy problem ze me kdysi zastavily nejake 2 zenske nabizejici poausal od O2 na ulici pred VUT v Brne. Rekl jsem si ze to zkusim i kdyz jsem o to zajem ani nemel... Od te doby co jsem jim podepsal smlouvu jsem z O2 cisla NIKDY nevolal ani nikdo nevolal me. Od te doby mi ani neprisla zadna slozenka na zaplaceni pausalu. A ujhle-po trech mesicich najednou dosel dopis ve kterem stalo ze jiz 3 mesice neplatim a proto mam uhradit 3 mesicni castky a PENALE. Penale za to ze mi nic neposlali? Zaplatil jsem to (nemam zajem o problemy) a poslal na O2 dopis, ze okamzite rusim s nimi smlouvu. Duvody jsem uvedl. Od O2 mi ale zadna odpoved neprisla - az ted zase po cca dalsich 3 mesicich - opet - vymahani pohledavek (zase ani jedna slozenka) ale tentokrate na me poslali vymahacskou firmu!!! To jsou pekni parchanti!!! Pokud to takto pujde dal, nevidim to bohuzel jinak nez na pravnika...
16. již chytřejší
29. Únor. 08 (Pá) - 10:20
ID příspěvku na Operátoři.cz:
328
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 ?? ZLODĚJI !!!!!
Čau lidi než si pořídíte internet nebo telef.služby tak si to určitě hodně dobře rozmyslete u koho ,Nechte si poradit a O2 se obloukem vyhněte ,Stejně jako společnostem jako GE MONEY BANK a tel.operátor UFOUN všecno to jsou lichváři stejně jako PROVIDENT ten co vám půjčí málo a pak moc moc moc vracíte alias v Česku LEGÁLNÍ LICHVÁŘSKÝ ZLODĚJI ,no je to bordel ,psát o zkušenostech s nimi ,to by bylo na dlouuuuho akorát by mě to zase rozčílilon a za to mi nestojej,Naštěstí jsem zjistila že existujou i slušní operátoři jako je VODAFON jsem u něj na paušále bez smlouvy přes 5 let a žádný problém
17. již chytřejší
29. Únor. 08 (Pá) - 10:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
329
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:      - Reakce na příspěvek č. 1
Ahoj zkus to řešit přez Českou obchodnín inspekci mají tam i právníka mohly by ti poradit
18. jana..
17. Březen. 08 (Po) - 15:39
ID příspěvku na Operátoři.cz:
377
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:      - Reakce na příspěvek č. 1
bohužel, mám s O2 stejnou zkušenost. Matka na podzim zemřela a měsíc před smrtí uzavřela s O2 paušál na dva roky. O2 smrt, ani úmrtní list nezajímá, máme platit dál až budu mít dědické vypořádání (které jim musím předložit), kde bude napsáno, že jsem tento tarif podědila ( kde by se to tam asi tak vzalo), tak budu moci paušál zrušit, ale zaplatím smluvní pokutu za nedodržení podmínek. Nikdo se se mnou v O2 už o tom jinak bavit nehodlá.
19. David O2
18. Březen. 08 (Út) - 07:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
381
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 18
Tak to pozor nemyslím si že O2 jsou lichváři a podvodníci. No co se týká dědického řízení je potřeba ten paůšál převést na sebe a poté podat výpověď. Je tam poté nejaká smluvní pokuta ale ta je všude.Třeba T-Mobile má smluvní pokutu každý měsíc jako užíváte paušál ale u O2 je to jen 150 za každý měsíc. Jinak stačí když nebudeš nikde napsaná v dědickém řízení nebo když se dědictví vzdáš tak nemusíš nést žádnou zoodpovědnost za tento paušál. A jen tak mimochodem mají to všichni operátoři protože je to nařízení a zákon České republiky. děkuji za pochopení a přeji hezký den David*11
20. jana..
26. Březen. 08 (St) - 16:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
397
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 19
nechápu, proč nemůžu paušál zrušit hned byť třeba se smluvní pokutou. Proč musím čekat na dědické řízení a stále platit. Nehledě na to, že komunikace s 02 je nemožná, neboť složenky neposílají mě, ale stále mé zemřelé matce. která má ode mne bydliště vzdálené 200 km. Pro složenky si tam rozhodně jezdit každý měsíc nebudu. Proč si mám paušál převádět na sebe? Já už bohužel jeden od O2 mám.
21. David
28. Březen. 08 (Pá) - 10:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
402
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit D. řízení      - Reakce na příspěvek č. 20
No pokud spadáš do okruhu dědiců tak to bohužel je takhle a je to takto u všech operátorů a že se jedná o tuto věc zrovna u O2 bych nepoškozoval jeji jmeno. Je to takto dané zákonem a O2 si tyto podmínky určitě nevymyslela.I operátoři se musí řídit zákony a proto jsou všeobechné podmínky které tyto věci upřesnují. i všeobecné podmínky musel někdo schválit a ten někdo je český telekomunikační úřad. ten schvaluje všechno co je v podmínkách a pokud by tam bylo něco čím by se porušoval zákon podmínky by nebyly uznány neby by museli být pozměněny. Děkuji za další návrhy. david
22. jana..
30. Březen. 08 (Ne) - 22:57
ID příspěvku na Operátoři.cz:
410
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: D. řízení      - Reakce na příspěvek č. 21
Já se přeci nechci vzdávat žádné odpovědnosti. Jen chci zrušit něco, co zaniklo smrtí daného člověka a já to prostě nechci. Vše jsem předala právníkovi, který toto řeší přes Český telekomunikační úřad. O2 se se mnou zkrátka zatím bavit nechce. Myslím si, že je vše přinejmenším v rozporu s dobrými mravy.Nechápu, proč nestačí k zrušení tarifu předložení úmrtního listu člověka. Proč? Proč mě v O2 řekli, že je úmrtní list nezajímá, že by ho mohl předložit každý. A vůbec jejich chování mě nepřišlo zrovna korektní. Prý dům bych dědit chtěla, ale dluhy ne. A zároveň druhou větou řekli, že neví jestli jsem dědic, tak nemůžu nic rušit, ale platit musím dál. Jak logické
23. jana..
30. Březen. 08 (Ne) - 22:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
411
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: D. řízení      - Reakce na příspěvek č. 21
Já se přeci nechci vzdávat žádné odpovědnosti. Jen chci zrušit něco, co zaniklo smrtí daného člověka a já to prostě nechci. Vše jsem předala právníkovi, který toto řeší přes Český telekomunikační úřad. O2 se se mnou zkrátka zatím bavit nechce. Myslím si, že je vše přinejmenším v rozporu s dobrými mravy.Nechápu, proč nestačí k zrušení tarifu předložení úmrtního listu člověka. Proč? Proč mě v O2 řekli, že je úmrtní list nezajímá, že by ho mohl předložit každý. A vůbec jejich chování mě nepřišlo zrovna korektní. Prý dům bych dědit chtěla, ale dluhy ne. A zároveň druhou větou řekli, že neví jestli jsem dědic, tak nemůžu nic rušit, ale platit musím dál. Jak logické
24. Štěpán
11. Duben. 08 (Pá) - 18:37
ID příspěvku na Operátoři.cz:
428
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 20
Při úmrtí je nutné doložit úmrtní list a váš OP + podepsat čestné prohlášení, že patříte do okruhu dědiců. Poté je možné nakládat s číslem zemřelé osoby.
25. Štěpán
11. Duben. 08 (Pá) - 18:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
429
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: D. řízení      - Reakce na příspěvek č. 22
Dříve nebylo možné zrušit paušál pouze po předložení úmrtního listu. V případě, že by jste zrušila číslo a pak by jste se nestala dědicem, mohl by po O2 právoplatný dědic vymáhat škodu. Je to jako by jste prodala dům a pak ho zdědil někdo, kdo ho prodat nechtěl. Tohle byl trochu extrémní příklad, ale princip je stejný. Faktury platit nemusíte, ale v případě že se stanete dědičkou, budou dluhy vymáhány od vás, jako od právoplatného dědice. Dědictví se můžete vzdát a faktury platit nemusíte vůbec. V tuto chvíli je již možné číslo zrušit na základě čestného prohlášení.
26. lodka04
27. Duben. 08 (Ne) - 11:46
ID příspěvku na Operátoři.cz:
458
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 zloději
Nedávno jsem kvůli přítelovi přistoupila na změnu operátora na O2.Vše šlo dobře ,do doby než mi začali přicházet vyúčtování za sms , které jsem neposlala!!!(vím to ,protože jsem si je zapisovala).Volala jsem na operátora-SKUTEČNE JSEM SE DOVOLALA ,přesměroval mě na jiná čísla, dle kterých mi stejně nikdo nedokázal odpovědět a říct příjemce těchto vymyšlených sms zpráv.Rozhodla jsem se změnit operátora,protože to co předvádí O2 JE VRCHOL!!!!
27. jana.
16. Květen. 08 (Pá) - 16:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
486
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 24
nic takového v O2 nenabídli. Jen posílají faktury dál zemřelé matce, ač jsem se s nimi chtěla domluvit, zaplatit a zrušit, zkrátka to nejde. Dohoda nemožná.
28. Chvist
21. Květen. 08 (St) - 17:06
ID příspěvku na Operátoři.cz:
498
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 aktive zdarma?leda ve snu
koukam ze mate stejnou diakritiku jako my na nasich strankach,tak budu psat bez hacku.
NA NESTESTI PRO MNE SE MI DO RUKY DOSTAL LETAK OD O2 A V NEM BYLO MIMO JINE NAPSANO-INFORMACE V MOBILU ZDARMA-A JAK UZ JE V CECHACH ZVYKEM,KDYZ JE NECO ZADARMO JE TRBA TO HNED VYZKOUSET.JAKE ALE BYLO ME PREKVAPENI PO PRECTENI JEDNOHO HOROSKOPU A DVOU SMS O DOPRAVNI SITUACI NA D1 KDYZ MI PRISLO VYUCTOVANI NA 12 SMS PO 3.20KC.NIC MENE JSEM NELENIL A PO CTVRT HODINE PREMLOUVANI HLASOVEHO ROBOTA NA INFOLINCE JSEM BYL SPOJEN Z VELICE AROGANTNIM PITOMCEM,KTERY PODLE MEHO NAZORU BY MEL SPIĹ  NEKDE KYDAT HNUJ A NE DELAT OPERATORA.PO VYSVETLENI MEHO PROBLEMU MI SE ZVYSENYM HLASEM ZDELIL,ZE JSEM SE NEJSPIS DOSTAL DO SEKCE,KTERA JE PLACENA A ZE V INFORMACNIM LETAKU JE TO POPSANE JINAK A BLA,BLA.ZAJIMALO BY MNE VELICE,KOLIK TAKOVYCH SE NECHALO NACHYTAT JAKO JA. :?-(
29. dominik
8. Srpen. 08 (Pá) - 08:03
ID příspěvku na Operátoři.cz:
689
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
neznam cislo na operatora pomuzete mi mam sim kartu o2
30. Iva
19. Srpen. 08 (Út) - 13:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
716
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Paušál
ahoj mám paušál za který si O2 učtuje nehorázné peníze a já s částečným důchodem už nemám na to platit nevíte jak to zrušit předem děkuji za odpověď
31. traplican
19. Srpen. 08 (Út) - 16:17
ID příspěvku na Operátoři.cz:
717
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 19
Zákon? Který zákon, který paragraf? Citace nebo odkaz by nebyl?
32. traplican
19. Srpen. 08 (Út) - 16:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
718
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Paušál      - Reakce na příspěvek č. 30
To Iva: Ja se dává výpověď? Těžko, obrňte se trpělivostí! Chci taky vypovědět pevnou linku. Jdu na prodejnu O2 a tam mi řeknou, že u nich to nejde, že musím poslat výpověď na adresu, kterou mi dali na proužku papíru. Bylo to do PO BOXU. Tak jsem tam poslal výpověď na formuláři, který mi dali. To bylo minulé pondělí. Do soboty mi vrtalo hlavou: Co když mám špatnou adresu? Tak jsem zavolal na 800123456 a zeptal se, co je s výpovědí. Ještě prý tam nic nemají. Tak jsem se zeptal, jestli mám správnou adresu pro podání výpovědi. Prý mám špatnou adresu a dali mi jinou. Takže po prvním doporučeném dopise jsem nechal pátrat a poslal jsem druhý. Dnes jsem opět zavolal na 800123456. Ještě nic nemají, ale přepojili mne na speciálního operátora pro výpovědi. Ten se mne vyptal na vše možné i nemožné, jeho vyzvídání by bylo tak na pokutu od Úřadu pro ochranu osobních údajů. Zahrnul mne spostou nevýhodných a npro mne nezajímavých nabídek. Když viděl, že nepochodí, slíbil poslat do 5 dní kód použitelný pro telefonickou výpověď
Jestli mne nas.rou, tak pošlu výpověď přímo do sídla společnosti uvedené v obchodním rejstříku do rukou ředitele, když si to neumí zorganizovat. Fuj!
.
33. Jana
21. Srpen. 08 (Čt) - 17:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
720
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit zlodějina
dnes ráno jsem odeslala 1 SMS, která během dne dotyčně osobě přišla celkem 10x! Samozřejmě se odečetla částka za SMS. Odečtené sumy za odeslané SMS vůbec neodpovídají skutečnosti, manžel SMS vůbec nepoužívá a přišlo mu, že za 10 SMS ze dne 16. 8. mu bylo odečteno Kč 20! Na operátory se dovolat prostě nedá. Asi se zloději na 02 skončíme!
34. jaromira
30. Srpen. 08 (So) - 18:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
744
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pausal
Ja jsem taky naletela uz potreti budu davat vypoved na sluzbu elektronickych komunikaci, manzel z mobilu nevola/podle vypisu to O2 vidi, ale smlouvu nam porad nerusi i kdyz 22.8. to je uz dva roky od jeji podepsani, takze posilam treti vypoved a uvidim jak dlouho me to bude bavit, pak musim umrit, ale podle JANY.budou mobil, cislo dedit deti, je to nazblazneni a pevne nervy......
:
35. Karli
31. Srpen. 08 (Ne) - 17:16
ID příspěvku na Operátoři.cz:
747
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
V životě nikdy o2 !
Když někdo potřebuje pevnou ať si vezme U:fona a vykašle se na celou telefoniku kyslík !
o2 chce za pronajem linky a ještě paušál. u U:fona platím jen paušál 179 KČ a je to v klidu ! A jde to i bez kabelů od kyslíka !
Výpoveď sice byla složitější protože než se procvakáte zákaznickou linkou tak je to na dlouho a snaží se vysvětlit jak jsou skvělí a baječní a levní a jedineční a bla bla bla !
Doufám, že více lidí u nich zruší službu at si taky nabijou hubu jako jejich zakazníci !
36. Michal
12. Listopad. 08 (St) - 10:36
ID příspěvku na Operátoři.cz:
897
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2.Cz
o2.cz jsou nevetší banda zlodějska dělá známa debily s promiňontí dostal jsem upominku aby měl uhradít 7 kalendářu dnu .
pošlu je zachvilku je i do prdele...
37. ROBOS NOVOS
21. Listopad. 08 (Pá) - 15:38
ID příspěvku na Operátoři.cz:
918
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Ou Tú sou fak zloději jako sviňe... Účtujou vpodstatě to, co si každý nějak tak provolá... No ale pozor - jakmile si "vyrobíte" takovou větší snůšku informací v jejich systému - jako kam voláte a jak často a co posíláte a tak, tak vám to pěkně naúčtujou, a to hned několikrát... Kdo si vzpomene, že před měsícem utratil hodně za paušál? Každej. A tak to v dalším období logicky skrouhne, a výsledek... přijde stejná částka, nebo (a to je častěji) přijde vyšší částka k úhradě. V podrobném výpisu vidíte že opravdu máte tolik a tolik procmrndáno, ale už si nikdo nevzpomene na to, že ejhle támhletoho data jsem volal mámě do anglie přes dvě hodiny a že to bylo v podtatě před dvěma měsíci... To už čéku nedocvakne a na to ty outůáci zjebnutý pěkně hřešej. Mimo to, já vám taky můžu napsat výpis z účtu a nacvakat tam to, co se mi hodí... a pošlete si jednu sms-ku měsíčně a budu chtít zaplatit 6500 kč... O2 je u mě firma na hovno a aby chytla rakovina tenhle úřad a kabely jim schořely všechny....
38. petr
11. Březen. 09 (St) - 10:43
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1194
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Odmítl jsem platit za služby, které nevyužívám jako předpokládaný dědic a podal jsem stížnost na Český telekomunikační úřad. Ten mi dal hned za pravdu, že je to nesmysl, abych platil nějaké smluvní pokuty a doporučil mi abych se choval jako že o tom čísle ani nevím, jednoduše abych neplatil faktury a číslo nijak nevyužíval. O2 Telefonika to 2 roky jen zkoušela a neustále posílala upomínky. Snažila se poslat i exekutory, ale bez souhlasu ČTÚ to nejde. ČTÚ letos definitivně rozhodl, že mám pravdu a O2 je povinna své nároky stáhnout. Věděli moc dobře, že nejsou v právu a jen to 2 roky zkoušeli, proto také po 2 letech mi dali za pravdu. DOPORUČUJI: NEPLATIT, NEVYUŽÍVAT TELEFON A PODAT SPOR NA ČTÚ.
39. eva
6. Červen. 09 (So) - 14:55
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1339
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: VÝPOVĚĎ      - Reakce na příspěvek č. 38
mám také problém, v listopadu 2008 jsem zaplatila smluvní pokutu o ukončení internetu u 02 a do dnešního dne mi chodí složenky. Psala jsem 4 dopisy se stížnostmi a reklamacemi a dosud mi nikdo neodpověděl. Stále tam volám, ale beznadějně. Nyní , když jsem se dovolala, tak po půlhodinovém rozhovoru mi řekli, že smlouva končí v červnu. Tak nevím, za co jsem zaplatila smluvní pokutu o předčasném ukončení. Nakonec mi řekli, že se na to podívají a zavlají mi. Zatím nic. Nevím co už mám dělat. Hlavně že shrábli peníze. V životě bych si u nich žádné služby neobjednávala. E. Zloději, jinak nelze nazvat
40. honza kludsky
2. Srpen. 09 (Ne) - 12:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1472
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit o2 zlodeji
mam taky problem s o2 asi pred trema rokama jsem mel pausal stahoval sem si z jejich vebu melodie,stranky byli inzerovany zdarma ani po stazeni zadna cena nebyla .kdyz mi prisel ucet tak sem se nestacil divit .poslal jsem reklamaci ale nepochodil sem .ted me prisla exekuce na trikrat vetsi castku .platit tem zlodejum rozhodne nechci.chci je zazalovat .pokud by se nekdo pripojil ozvetese
41. Pavla
10. Srpen. 09 (Po) - 09:11
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1483
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: o2 zlodeji      - Reakce na příspěvek č. 40
ahoj, stranky které inzerovali byli zdarma, ale za zakoupení (stažení do MT) tapety, melodie,... se platí (a vždy platilo).
Takhle to vypadá, že tě spíš žaduje O2 pač jsi nezaplatil fakturu, která byla v pořádku - reklamace nebyla uznána a neodvolal jsi se k ČTÚ.
Částka je vyšší než částka faktury je jasné, pač jsou v tom zahrnuty poplatky soudu a náklady na exekuci. Jo a 100% jsi v SOLUSU, takže zřejmně budeš mít problém při zřízení služeb u jakéhokoliv mobilního operátora, popřípadě při žádosti o půjčku u bankovních domů.
Žalovat je klidně můžeš, ale pro všechny (soud, O2,...) jsi dlužník, nevidím moc šančí na úspěch, doporučují co nejdříve zaplatit, nebo se domluvit s exekutorem na splátkách. Měj se
42. BARČA
17. Srpen. 09 (Po) - 15:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1493
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Penale za \      - Reakce na příspěvek č. 15
ahoj prosimte nemas cislo na tu vymahačskou firmu?protože že jsem mela u O2 pausal zaplatila jsem ho a tet od roku 2007 mi zdelily ze tam dluch 7000!!!a že už predali vymahacske agenture a kdyz jsem chtela ponich kontakt a bych se snima spojila nebo neco takovyho rekli mi ze mi nic nedaj at si to vyhledam na internetu???!!!jsou to sprominutim kurvy!!!dik jestli mi posles cislo budu ti vdecna
43. Dašul
28. Srpen. 09 (Pá) - 11:36
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1507
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 vydřiduši a aroganti
Zdravím všechny
před dvěmi měsíci jsem si řekla že jsi pořídím paušál.Byla jsem u O2 uz asi 7rokem a nebyli schopni mi nabídnout nic lepšího,než jeden z jejich přemrštěných tarifů.Tak jsem se domluvila na paušáli O2 pro studenty.
Prý do hodiny to máte,mezi tím proběhne blokace,setrvejte.Mobil jsem měla zablokovaný cca 14 dní.Omluva absolutně žádná,musela jsem tam pořád volat(čekací doba cca 20min) kdy mi číslo zprovozní.Nehledě na to že jsem ten den měla z toho velké nepříjemnosti.
Dočkala jsem se pouze jiné sim karty,samozřejmě nedobyté,tedy další výdaje.Po odblokování čísla jsem paušál šla okamžitě zrušit.Mimochodem měla jsem na kreditu +250,- a ještě dnes mi chodí faktury na 70,- nechápu za co.Sešrali kolem 350 ,- bez využití jakékoli služby.Kuli faktuře jsem tam 3x volala a pokaždé mi řekli něco ůplně jiného.
Nyní mám své číslo převedeno u vodafonu a jsem spokojená.

Dáša
44. Dašul
28. Srpen. 09 (Pá) - 11:42
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1508
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: VÝPOVĚĎ      - Reakce na příspěvek č. 9
přejdi co nejdřív k jinému operátorovi nebo tě vysosaj.Toj jediné co se s tím dá dělat
45. Devil
29. Srpen. 09 (So) - 10:38
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1512
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit splátkový kalendář
Dobrý den,
máte někdo zkušenost se žádostí o splátkový kalendář u hyenistické společnosti O2? Měl jsem u této společnosti mobilní tarif, pred cca dvěmi lety jsem se ovšem dostal do finanční tísně, která se řešila pozvolna. Dva měsíce jsem nezaplatil vyůčtování, načež mi bylo číslo zablokováno. Po určité, relativně krátké, době jsem chtěl tuto částku zaplatit a tím se břemene zbavit. Půl roku jsem si telefonoval s operátory O2, aby mi nakonec bylo 105. operátorem sděleno, že musím podat písemnou žádost o splátkový kalendář. Tuto žádost jsem obratem zaslal. Po dalším půl roce čekání a telefonování mi přišel standardní poštovní zásilkou dopis, ve kterém bylo vysvětleno, že můj prípad předali partnerské společnosti (zřejmě vymahačská), která mne bude v problému kontaktovat a s kterou si mohu splátkový kalendář dohodnout. Čekám stále, již rok a půl, marně. Můžete mi někdo poradit?

Ironie, člověk chce těmto ekonomicky tupým a bezpáteřným hyenám z vlastní vůle zaplatit a nemůže...
46. Trhač
4. Září. 09 (Pá) - 10:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1518
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 19
Není tomu tak, Davide, linku pevnou i mobilné lze z důvodů úmrtí samozřejmě zrušit, ale jediný operátor to komplikuje. Jaký? No jistě, je to to 02! Upozorňují na to i webové stránky věnované hospicům a posmrtným úředním úkonům! Rušili jsme po dědečkovi 1 pevnou a 4 mobilní linky s paušály a byl to několikadenní horror! Zejména v situaci, kdy Vám na přepážce společnosti říkají pravý opak toho, co na infolince! Komická situace nastává ve chvíli, kdy dáte zaměstnanci pobočky na ucho jeho vlastní infolinku! Nakonec jsem sice konstatoval, že tresty u nás jsou nejvýše doživotní, ale smlouva s O2 jest na věčnost! Ve finále pomohla velmi ostrá stížnost na reklamační oddělení O2 na Brumlovku, přišel velice slušný omluvný dopis, jímž jsme byli informováni o vrácení všech inkasovaných plateb OD DATA ÚMRTÍ a zrušení všech již udělených smluvních pokut. Od té doby je klid, sice do dědovy schránky občas dojde nějaká složenka na záhadné částky (např. 18,47 Kč!), ale ty si dovolujeme ignorovat...
47. Arnost Christoph
4. Září. 09 (Pá) - 21:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1520
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit %Zádost
prosil bych o zaslání smlouvy zákazníka č.1.12662603.
Jedná se o meho syna, kterému přišla žaloba na uhrazení dluhu, o kterém nemáme žádné povědomí
Rád bych viděl smlouvu, na jejímž základě byla tato částka vyčíslena. Děkuji za vstřícnost.
48. Pavla
10. Září. 09 (Čt) - 11:28
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1526
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: splátkový kalendář      - Reakce na příspěvek č. 45
Dobrý den,

splátkový kalendář není povinnost, ale vstřícnost ze strany O2.

Příště doporučuji pokud je situace známa dopředu (víte, že nezaplatíte fakturu do splatnosti) je možné dohodnout se na individuálních datech splatnosti (velmi vyjímečně - záleží to na pracovníkovi pohledávek) nebo posouvat splatnost vyúčtování (vždy písemně a nejlépe doporučeně).

Teď je pro O2 situace jasná - neplatič a předáno vymahačské agentuře a ta když to nevymůže tak to pak už jen správní řízení s ČTÚ a platební rozkaz...

Každopádně hodně zdarů a zkuste se opravdu domluvit s tou agenturou....
49. Devil
10. Září. 09 (Čt) - 12:22
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1527
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: splátkový kalendář      - Reakce na příspěvek č. 48
Splátkový kalendář je samozřejmost v každé kulturní zemi.

Rád bych se domluvil s vymahačskou agenturou, ovšem již rok a půl čekám na odezvu ať z té, či oné strany. Doposud marně. Komunikace s operátory je naprosto zbytečná. Nikdo nic neví. Vlastně celkově v O2 nikdo nic neví. Komunikace mezi pracovníky je žalostná, se zákazníky přímo tristní, služby otřesné, reklamy klamavé atd... Přijde mi, že O2 zaměstnává pouze ubožáky bez vzdělání. Osobně znám dva managery, kterí nemají ani vysokou školu, natož managerské vzdělání. Pak se není čemu divit. Sekundárním efektem přicházejí o zákazníky a nejspíš je jim to moc divné... Místo toho, aby se nad sebou zamysleli, podstupují zoufalý boj o získání nových klientů, at "otravováním" přes jiné operátory, za což O2 dostalo 200 milionovou pokutu a měsíc nato to udělalo znovu (idiocie), nebo psychologickým nátlakem na ulici, kdy smečky kravaťáků "ukecává" chudáky lidi do jámy lvové...

Jinak děkuji za rady.

Taktéž jsem přešel ke konkurenci, konkrétně k T-mobile. Jsem nadmíru spokojený.
50. milada oláhová
10. Září. 09 (Čt) - 19:49
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1529
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit splátkový kalendář
žádám o splatková kalendář
mám platit 4100
chtěla bych splácet po 1000 měsíčně
milada oláhová
51. Pavla
14. Září. 09 (Po) - 20:04
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1536
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: splátkový kalendář      - Reakce na příspěvek č. 49
Splátkový kalendář je opravdu samozřemností v každé kulturní zemi ale není to vynutitelné...

A každému vyhovuje jiný operátor, já mám O2 a jsem spokojená. A na ostatní nebudu reagovat protože se na to dá kouknou i z druhé strany. Třeba plno firem dělá to že poruší zákon (viz soutěž s O2 o BMW) a ví to dopředu a počítá s tím, ale přesto se jim to vyplatí protože konečný výsledek je daleko větší a tím, že jsou v tomto státě malé pokuty pouze nahrává těmto firmám. Jen pro srovnání mě napadá jeden obchodní řetěžec, který otevřel obchod bez kolaudace objektu, ale každopádně se mu to vyplatilo protože bylo před Vánoci a lidi utráceli a řetězec dostal 10 tis. pokutu...
A když se dotknu zaměstnanců, tak plno jich je z externích firem, jednoduše proto, že je to pro firmu levnější a pak se to odráží v kvalitě ale zase akcionáři vidí ve výsledcích snížení nákladů na zaměstnance...

A pokud Vám vyhovuje T-mobile - nic proti.

Každopádně vůbec to neřeší Váš problém s O2. Opravdu v tuhle chvíli doporučuji zaplatit v plné výši. Protože pokud to nevyřeší vymáhací jde to přímo na ČTÚ a soud.

Tak hodně štěstí, popřípadě doporučím sepsat stížnost na O2 stránkách..

Mějte se
52. Devil
15. Září. 09 (Út) - 14:43
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1540
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re: Re: splátkový kalendář      - Reakce na příspěvek č. 51
Tak to jsem zvědav, jak dlouho se tímto "operativním" managementem bude O2 plácat v bahně místo toho, aby se stalo silnou a prosperativní společností, jakou byla například GE. Tam se namísto podvodů a šetření sázelo na kvalitu... Problémem tady v ČR je ten, že se přebírají zamestnanci z různych firem se "zkušenostmi bez znalostí", kteří sice mají například 30 let praxe, ale ve většině případů delají 30 let stejné chyby...

Jinak díky za rady, jistě sepíši stížnost, otázkou ale zůstává, zda ji někdo bude vůbec číst...

Mějte se
53. Petra
12. Říjen. 09 (Po) - 17:20
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1561
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 19
to DavidO2: Sorry, ale opravdu odmitam platit ucty za mobil po nekom, kdo umrel. Je logicke, ze pozustali chteji zrusit. Prave ze to zlodejna JE\"!
54. Jaroslav Urban
14. Říjen. 09 (St) - 09:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1563
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Dluh u O2
Dobrý den...Potřeboval bych radu,ke dluhu který nabyl za mého pobytí v zahraničí a já nevim jak to vyřešit!!!Z počátku roku 2008,sem se rozvedl,ale exmanželce zůstal na mé jméno paušál,který měla platit ale neplatila!Jelikož za muj pobyt v zahraničí sem nebyl v kontaktu ani z rodiči a já nevěděl,že tady nabíhá dluh do docela vysoké výšše,mě museli rodiče odhlásit z trvalého bydliště!Jediné oco mi jde je,že dluh mohu splácet ve splátkovém kalendáři,ale bojim se toho,že už se to dostalo dál a ten dluh narostl do veliké výšše a neb i k řešení s exekutorama!!!Prosím Vás tedy moc o nějakou radu,jak toto mám řešit,aby mi umožnili to splácet ne moc ve velikých splátkách,jelikož nemám ani moc peněz!!!Děkuji Všem
55. karel
26. Říjen. 10 (Út) - 18:22
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2046
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Jsou to gauneři a náš stát plný dementních poslanců je podporuje.
Jsou to gauneři a náš stát plný dementních poslanců je podporuje.
Včetně našich stupidních zákonů. Pohrdám tímto prohnilím neprávním státem a stydím se za něj.
56. Vasek
18. Leden. 13 (Pá) - 23:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3086
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Penale za "neplaceni", vymahacska firma      - Reakce na příspěvek č. 15
Ja jsem jednou nezaplatil splatku mesic pred koncem pausalu.Doma jsem to nerekl po nakym case mi prislo zaplatit 15000 Mel jsem z toho halo fakt neprijemne vse jsem zaplatil i mi rekli ze je vse v poradku a do nedavna jsem rikal jaky jsem byl vul.Ale dnes po skoro 7 letech mi prisla dalsi pohledavka na 15000 ze jsem tenkrat nezaplatil nakych 500kc.Za celou dobu mi nikdo neupozornil nic neposla ani nevolal vubec jsem o tom nevedel a dnes dopis Zahajeni spravniho rizeni vemu si pravnika tohle je moc.kdybych to zaplatil kdo mi zaruci ze mi po 15 letech nepride pohledavka na 1000000 takze O2 uz nikdy nevite nekdo jestli to tak muzou po 6,5roku je to hruza
57. Misa
5. Listopad. 14 (St) - 22:31
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3730
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: ZLODĚJI O2      - Reakce na příspěvek č. 1
Už jsem z nich unavená tak akorát, když jsem jim volala o výpovědní číslo tak mě neustále asi 10 min. přemlouvali v telefonu ať u nich zůstanu až to bylo nepříjemné i když jsem jim opakovala že ne že už jsem rozhodnuta.!! Nakonec mi poslali výpovědní číslo.
Jenže abych mohla přejit musím mít pozitivní kredit, což sem mela cca6Kč. ...V noci asi 23:30h. mi došla SMS že mi strhli 7Kč za SMS do zahraničí, což se nestalo, žádnou SMS jsem nepsala, Tak že mi akorát zkomplikovali přechod k jinému operátorovi. Už mě pěkně S.ROU!!!!! Zloději!! A to nemluvím o tom, že každé 2 hodiny posílají SMS že mi půjčí kredit 30 Kč. Což opět u nich není jen tak! :)
58. mISA
5. Listopad. 14 (St) - 22:34
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3731
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Penale za "neplaceni", vymahacska firma      - Reakce na příspěvek č. 15
Stalo se mi to stejné ...co na to říct...Šmejdi..Hamba tam pracovat...Opravdu..!! Však oni ještě uvidí co se bude dít..to jen tak nezůstane :)
59. Jaroslav Neubauer
6. Listopad. 14 (Čt) - 14:29
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3732
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: ZLODĚJI O2      - Reakce na příspěvek č. 57
Dobrý den,

aby mohlo být číslo přeneseno, pak je skutečně nutné, aby na něm nebyly omezeny služby, což je v případě, kdy je vyčerpán kredit. V této fázi jsou omezeny odchozí služby a pro přenos je nutné navýšit kredit, tedy dobít, aby bylo číslo opět plně aktivní.

Z kreditu jsou odečítány částky za skutečně zrealizované služby. SMS na zahraniční číslo vychází na 5 Kč vč. DPH, nikoli 7 Kč vč. DPH. Zde to vypadá, že jde o odečet částky za předchozí zaslané SMS zprávy, které ještě nebyly odečteny z kreditu. To můžeme zkontrolovat, pokud nás kontaktujete s popisem a číslem na www.o2guru.cz/guru.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
60. Veronika
17. Leden. 16 (Ne) - 10:50
ID příspěvku na Operátoři.cz:
5756
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 1
Mně se stalo totéž!! Neuvěřitelné, také jsem se obrátila na ČTU. Babička umřela, zaslala jsem jim ohledací lst (úmrtní ještě nebyl vystaven) a oni mě nutí jet někam skoro padesát kilometrů na nějakou jejich pobočku s mojí OP!!A to nejsem jejich zákazník. Navrch jí automaicky prodloužili paušál o dva roky!! Ohledací list, čili zpráva o zemřelém, prostě pro ně není důkaz o smrti. Neuvěřitelné. O2 nikdy více!
61. Filip
4. Březen. 16 (Pá) - 21:47
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6010
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Šmejdi za oponou...
Filip , Šmejdi za oponou... 4.3.2016
Dobrý den.
Dovoluji si s naprosto vážnou tváří tvrdit, že společnost pod názvem O2 Telefonica je velice nesolidní a nekorektní firma s prohlanými ovcemi namísto zaměstnanců...
Moje (nikoliv jediná) negativní zkušenost se opírá o nedávný zážitek v souvislosti se službami, které se týkaly nabídky internetu a pevné linky. Minulý rok jsem se stěhoval do bytu, kde byla zavedena pouze telefonická přípojka na pevnou linku O2. V té době jsem již využíval služeb zmíněné společnosti ohledně poskytování wi-fi internetu a službu jsem si jako takovou nechal převést z bývalého bydliště na novou adresu. To proběhlo hladce a měl jsem tedy k dispozici pevnou linku a internetové připojení. Nicméně logicky není v zájmu bývalého nájemce, aby platil mé telefonní hovory na pevné lince - domluvil jsem se s ním tedy, aby linku nerušil, ale pouze ji na mě převedl. Od bývalého nájemce jsem si tedy obstaral veškeré podklady o vedení dosavadní pevné linky a jelikož se ten ze zdravotních důvodů nemůže pohybovat, poskytl mi notářsky ověřenou plnou moc k tomu, abych mohl bez jeho účasti celou záležitost vyřídit. Na pobočce O2 na OC Šestka jsem tamní zaměstnance požádal o převedení plateb týkajících se pevné linky na mou osobu a jelikož vím, že společnost O2 nabízí sjednocení internetu a pevné linky do balíčku, který vyjde podstatně levněji, požádal jsem i o tento balíček. Zaměstnanec společnosti mě ujistil, že se jedná o technicky velmi snadno proveditelný a časově nenáročný úkon, nicméně i tak bude muset postupovat ve třech krocích: 1) Odhlášení původního majitele pevné linky, 2)Přihlášení nového majitele, 3) Sjednocení poskytování služeb internetu a pevné linky do jednotného úspornějšího balíčku. Jeho informací, že lze vše vyřešit při jedné návštěvě pobočky, jsem byl velmi potěšen. Nová smlouva byla podepsána k datu 1. prosince 2015 a bylo v ní jasně uvedeno, že účinnosti nabude nejpozději 1. ledna 2016. Jinými slovy platby za internet a pevnou linku (počínaje obdobím od 1. ledna 2016) měly být převedeny na jedinou osobu a navíc v úsporném balíčku, nabízeném společností O2. K mému "překvapení" jsem v únoru obdržel slovy DVĚ složenky, každou se jménem jiného plátce, o slibovaném balíčku nemluvě. Tuto skutečnost jsem reklamoval telefonicky na zákaznické lince, nicméně cca po dvou hodinách ztraceného času jsem se nedobral sebemenšího výsledku. Vydal jsem se tedy celou záležitost řešit na pobočku O2 do zmiňovaného OC Šestka, kde se mi dostalo jen o trochu méně vyhýbavých odpovědí a mlžení než při předcházejícím telefonním hovoru. Přítomný zaměstnanec slíbil, že dá problém k posouzení svým kolegům. Rovnou na místě jsem požádal o rozvázání smlouvy se společností O2 ohledně poskytování internetu s tím, ať si přesvědčivé kecy o výhodě setrvání u jejich společnosti nechají pro mateřskou školu. Jsem zvědav, jak to dopadne. Nejvíce je mi však líto pána, který je majitelem zmiňované pevné linky...

Take thy beak from out my heart,
and take thy form from off my door!”

Quoth the Raven “Nevermore.”

E. A. Poe
62. SPAM
18. Březen. 16 (Pá) - 10:22
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6160
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Služby u operátora O2 Czech Republic, a.s. dále jen ("O2 CZ") je od 1. 1. 2016 jednodušší vypovědět.
Český telekomunikační úřad, s.p. dále jen ("ČTÚ") vydal povinnost poskytovatelům bezdrátových sítí (mobilních) i pevných sítí (pevná linka - FIX, xDSL) snížení smluvních pokut na 1/5 z konečné ceny paušálu všech sjednaných služeb x počet měsíců zbývajících do konce dohodnutého smluvního vztahu. Částku během sjednaného období nelze snížit, jen zvýšit, aby bylo splněno minimální měsíční plnění. K tomu O2 CZ přešlo zdražením služby O2 IPTV. Dále chystá úpravu ceníku u hlasových služeb. O2 CZ se musí držet nařízením Evropské únie (dále jen "EU"). Proto vše ostatní bude zdražovat. Konkurence se k podobnému kroku chystá.
O2 CZ se vychytrale snaží zdražit službu a obejít zákazníky, aby službu netušili. Tento přístup se naštěstí O2 CZ nedaří.
V případě úmrtí v rodině se smlouva s okamžitou platností ukončuje a řídí se § vydaným Vládou České republiky, s.p. (dále jen "VLÁDA"). K tomuto také kladně nahlíží ČTÚ. Vaší povinností je doložení originálu úmrtního listu a všech smluv. Řeší se to výhradně přes značkové O2 prodejny. Povinností pozůstalého je bohužel úhrada pohledávky do doby do kdy byla služba aktivní.
Pohledávky zemřelého se převádí vždy na rodinné příslušníky. Operátor O2 CZ i jakákoliv jiná instituce (věřitel) mají právo pohledávku vymáhat. Bohužel v některých případech jsou pohledávky řešeny exekucí. Exekutoři však na dlužníky útočí až v okamžiku kdy proti strana není s věřitelem v kontaktu a pohledávka je vyšší než 5000,- Kč což Policie České republiky, s.p. (dále jen "PČR") označuje za trestní čin.
Operátor O2 CZ skrz platební oddělení má možnost sestavit splátkový kalendář na maximálně 6 měsíců s výši pohledávky 20%. K dluhu se počítá také penále 10%. Nyní se pohledávky předávají přímo na ČTÚ.
Operátor O2 CZ se snaží také poskytování služeb rozdělit:
- fixní služby (pevná linka - FIX, pevný internet - xDSL)
- bezdrátová síť (mobilní služby, Wi-Fi)
přípojky se O2 CZ snaží také rozšiřovat pro širší využití toku v testovacím provozu funguje v pražských Butovicích. Zda budete mít potíže s vypovězením služby lze se obrátit na dTest nebo +420 607 420 421 bohužel provoz této linky neznám funguje jen ve všední dny v různém čase.

TOPlist TOPlist